Klausimai - atsakymai


Žemiau yra atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu nerasite atsakymo į jums iškilusį klausimą, susisiekite su mumis tel. 8 686 767 22 arba el. paštu info@pigiausibaldai.lt

Ar turite savo parduotuvę mieste, kur galima būtų nusipirkti baldus?
Mes esame baldų gamintojai/didmenininkai ir norėdami išlaikyti žemiausias baldų kainas Lietuvoje, turime tik sandelį ir šia internetinę parduotuvę.

Ar galima pamatyti jūsų baldus kitose baldais prekiaujančiose parduotuvėse?
Taip. Tokiais pačiais baldais prekiauja įvairios baldų parduotuvės visoje Lietuvoje, tačiau mes galime pasiūlyti žemesnes kainas dėl mažų e-parduotuvės išlaikymo kaštų. Dar daugiau, mes jūsų užsakytus baldus pristatome iki pat durų Nemokamai. 

Ar baldai yra kokybiški?
Taip, visi mūsų baldai yra kokybiški ir atitinka visus ES reikalavimus. Taip pat visiems gaminiams suteikiame 12 mėn. garantiją.

Kokie yra apmokėjimo būdai?
   1. Atsiskaitymas su kurjeriu grynaisiais gavus baldus.
   2. Atsiskaitymas per internetinę bankininkystę.
   3. Atsiskaitymas grynaisiais banke.

Kaip man bus pristatyti baldai?
Baldus iki jūsų durų pristatys mūsų kurjeris. Kurjeris prieš pristatydamas baldus paskambins ir suderins jums patogų laiką.

Kiek kainuoja baldų pristatymas?
Pristatymas į visus Lietuvos miestus yra nemokamas.

Per kiek laiko man bus pristatyti baldai?
Baldai jums bus pristatyti 10-ies darbo dienų laikotarpyje.

Ką daryti, jeigu padariau klaidą užsakyme?
Kuo skubiau susisiekite su mumis tel. 8 686 767 22 arba el. paštu info@pigiausibaldai.lt. Gavus jūsų užsakymo informaciją (užsakymo ID, pavardę, užsakytas prekes ir telefono numerį), mes atnaujinsime užsakymą.


Ar galima susigrąžinti pinigus už pirktus baldus?
Galima, bet tik tuo atvėju, jeigu baldai brokuoti arba pažeisti pristatymo metu.



« atgal į pradinį puslapį


atsiskaitymas-uzbaldus